samsung galaxyآسیب پذیری موجود در دستگاه های سامسونگ به مهاجمان اجازه می داد تا به داده های کاربر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 197
نویسنده : محسن پرهیز

samsung galaxyآسیب پذیری موجود در دستگاه های سامسونگ به مهاجمان اجازه می داد تا به داده های کاربر دسترسی یابند و برنامه های مخربی را بر روی گوشی های آسیب پذیر نصب نمایند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از مرکز ماهر، شرکت سامسونگ یک به روز رسانی نرم افزاری برای برطرف کردن یک آسیب پذیری در گوشی های هوشمند منتشر کرد. این آسیب پذیری به مهاجمان اجازه می داد تا به داده های کاربر دسترسی یابند و برنامه های مخربی را بر روی گوشی های آسیب پذیر نصب نمایند.

این آسیب پذیری که ماه گذشته کشف شد، در Exynos 4 نهفته بوده است. Exynos 4 یک ARM مبتنی بر سیستم بر روی یک تراشه است که در گوشی های هوشمند و تبلت های سامسونگ به کار برده می شود. یک کد سوء استفاده از مجوزهای سیستم عبور می کند، به هر برنامه کاربردی اجازه می دهد تا اطلاعات را از روی RAM دستگاه استخراج نماید یا کد مخربی را به هسته یک Galaxy S3 تزریق نماید. اما دستگاه های دیگری که از Exynos 4 استفاده می کنند نیز در برابر این رخنه امنیتی، آسیب پذیر می باشند. این دستگاه ها عبارتند از: Galaxy S2، Galaxy Note، Galaxy Note 2 و تبلیت Galaxy Tab 2 .

با توجه به گزارش دریافتی از SamMobile، شرکت سامسونگ به منظور برطرف کردن این مشکل یک به روز رسانی نرم افزاری برایGalaxy S3 منتشر کرده است.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: